Sunday, September 16, 2012

..Aku DAn Dakwah..

Pertama dan akhirnya, 
Aku adalah kuli pada dakwah ini..

Aku datang untuk pertama dan akhirnye,
mengejar 2 kemenangan,
syahid atau islam itu menang..

Maka biarlah,
Pada saat org berbangga dengan title yang ada pada diri mereka,
Aku berbangga aku masih disini merevise content2 dakwahku esok hari..


Maka biarlah,
Pada saat org berbangga dengan tarbiah mereka,
Aku berbangga aku masih sudi menyambut setiap jatuhan panji dakwah ini..

Maka biarlah,
Pada saat kami dikhianati,
Aku masih berbangga kami masih tekun melangsungkan tanggungjawab yang diamanahkan atas kami tanpa khianat,
Bahkan luar biasa sungguhnya..

Maka biarlah,
Pada saat kami disakiti oleh org yang dekat,
Aku berbangga Kami masih disini,
Memandang kiri dan kanan,
Akhwat sebelahku masih tekun melangsungkan bahagian dakwahnya..

Biarlah manusia meninggalkan kita,
Biarlah manusia putus asa dengan kita,
Asal Allah tidak meninggalkan kita,
Asal Allah tidak putus asa dengan kita..

K.A
~newcastle, australia~
~aku masih dibumi Allah~
~ Walau manusia tidak sudi menyambutku~
~ masih ada alam dan malam yang setia menemaniku~
~_~ ~_~ ~_~

No comments:

Post a Comment